1 Eylül 2013 Pazar

Flormar Matte Terracotta Eye Shadow M108


5-6 ay önce ingilizce kursumdan arkadaş olup çok sevdiğim canım hülya ile kurs çıkışında yemek yemek üzere Bakırköydeki Capacity'e  avm ye girdik.Yemek katına etrafa baka baka çıkıyorduk ki  Flormar' ın kiosku dikkatimizi çekti ve yaklaştık.Yaklaşmamızla birlikte makyöz hemen bana deli gibi makyaj yapmaya başladı :D Yaptığı makyaj çok hoşumuza gitti.Tabi Hülya durur mu ? Bende isterim diye tutturdu. Hemen oda yüz tipine uygun bir makyaj yaptırdı.Makyözün  işine ne kadar müdahale etse de, kadın büyük bir sabırla makyajı bitirdi :D  Yüzümde kullandığı makyaj malzemelerinden bir kaç tanesini de aldım.Bunlardan birisi Flormar'ın göz çevresi aydınlatıcısı.






Flormar Matte Terracotta göz çevresi aydınlatıcı ürünü genelde günlük sade yaptığım makyajlar da baz far olarak kullanıyorum.Far olarak kullanmak çok hoşuma gidiyor.Bazen de allık olarak kullanıyorum.Renginden değilde sırf parlak ve yumuşak bir dokusu olduğu için.Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve şu gördüğünüz fotoğraftaki kadar, hiç kullanılmamış gibi duruyor.Sanırım 1 yıl daha kullanacağım.Üründen çok memnunum.Göz üzerinde nasıl duruyor derseniz, onun da fotoğrafını ekledim.


Ne çok belli ne az.Hafif bir şekilde belli oluyor.Sade olan her şeyi seviyorum.Flormar Matte Terracotta eye shadow m108 ürününü aylar önce 35.00 tl civarında bir fiyata aldım zannedersem.Kullanımına göre bakarsak uzun yıllar gideceği için çok uygun bir fiyata geldi.Severek kullanıyorum, tavsiye ederim.

Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...