4 Eylül 2013 Çarşamba

Vanilya Club Eylül Kutusu 2013


 Heyecanla beklediğim Vanilya Club Eylül Kutum geldi. Bu sefer kutu içerisinde 5 adet ürün var. Şimdi tek tek inceleyelim. Bakalım bu ay gelen cici ürünler neler? :))





Sanki içlerine doğmuşta neye ihtiyacım varsa onu yollamış bana vanilya club.İhtiyacım olan ürünlerin geldiğini görünce ayrıca çok sevindim :)


Sağ tarafta gördüğünüz ürün Pedix vitality mask yani ayak canlandırıcı maske.Badem yağı ile zenginleştirilmiş lüks MarinaVital kompleksi, kuru cildi derinlemesine canlandırır ve yumuşak bir şekilde kalmasını sağlar. Kuru ve çatlak ciltleri derinlemesine besler. Bu aralar tam da ihtiyacım olan bir ürün diyebilirim.Ayaklarımın tabanları çok sertleşti. Kısa süre içinde maskeyi deneyip blogda yer vereceğim.
Sol taraftaki ürün ise  No 7 Deeply Moisturising Lipcare. Hazır kış geliyorken diğer bir ihtiyacım olan ürünlerden biri de bu dudak bakım kremi. Dirençsiz bir vücudum olduğu için her sene soğukların gelmesiyle birlikte hasta olurum. Özellikle grip. Grip benim için kaçınılmaz bir hastalıktır. Olmadığım sene yoktur. Mesela sonbahara girdik iki rüzgâr esti benim çeşmeler açıldı. Deli gibi burnumu çekiyorum yahu. Hal böyle olunca dudaklarım çok kuruyor ve çatlıyor. Neyse ki vanilya club imdadıma yetişti. Bu dudak kreminin etkisi tam 24 saate kadar dayanıyormuş. Deneyip göreceğiz diyorum :)


Dudaklarımı çok sevdiğimi anlamış olacaklar ki sırf dudak için üç tane ürün koymuşlar :) bunlardan biri sağ üst taraftaki dudak kalemi. Çikolata renginde bir dudak kalemim oldu. Dudak kalemini hayatımda sayılı kullanmışımdır. Niye derseniz dudaklarım zaten yeteri kalınlıkta ve güzel:) bu yüzden dudak kalemine fazla ihtiyaç duymadım.

Ortadaki ürün ise Alessandro nail polish. Simli altın rengi bir oje. Sürdüm ve hoşuma gitti.

Asıl bombaya geldik. Şu en altta gördüğünüz pembe lipgloss varya off diyorum. Benim için en sevindirici ürün bu oldu. Allahım o nasıl bir kokudur yaa. Çooook tatlı bir kokusu var bu glossun. Bir ara koklayayım derken ağzıma götürücem diye korktum :D Bu lipglosstan mutlaka bulup almalısınız. Kremsi bir kıvamı var. Kesinlikle bu ürün denenip, postu hazırlanıp blogda yer verilecektir!

Vanilya Club Eylül Kutusundaki ürünler bu kadar. Sanırım biraz gevezelik yaptım:P
 Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...