1 Eylül 2013 Pazar

Nivea Suya Dayanıklı Göz ve Makyaj Temizleyicisi




Uzun zamandır göz makyajımı Nivea Suya Dayanıklı makyaj temizleyicisi ile temizliyorum.Özellikle günlük sürdüğüm eyelinerı çok kolay ve rahat bir şekilde çıkartıyor.Üstelik öyle çok kullanımda gerektirmiyor.Makyaj temizleme pedinin üzerine sadece bir kaç damla döküyorum ve kısa sürede günün makyajını gözlerimden siliyorum.Gözlerim silerken asla acımıyor.  



                      

Fotoğrafta da gördüğünüz gibi Nivea Makyaj Temizleyicisinin sıvı bir yapısı var.Yağlı bir kalıntı bırakmadan suya dayanıklı göz makyajını ve kalıcı ruju mükemmel şekilde temizler.Hafif formülü hassas göz çevresini nazikçe nemlendirir.Bu makyaj temizleyicisinin bana göre  en güzel yanı suya dayanıklı olması.Bazen yer yer suya dayanıklı rimel ve kalem kullanabiliyorum.Bu sebeple bu ürün benim favorilerim arasında :)

Nivea Suya Dayanıklı Göz ve Makyaj Temizleyicisi ProVitamin B5 ve Papatya Özü içeriyor.Kokusu da çok güzel.Ayrıca üzerinde tüm cilt tipleri için uygun olduğu da yazıyor.

Ben 2-3 ay önce bir kozmetik dükkanından 16.00 tl'ye almıştım.Zaman içinde fiyatlar değişiklik gösterebilir.Sonuç itibari ile çok kullanışlı ve uzun süre giden ürünlerden biri.Tavsiye ederim.

Görüşmek üzere..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...