31 Ağustos 2013 Cumartesi

Vanilya Club Ağustos Kutusu



Birçok blogda vanilya club kutuları hakkında postlar okuyordum ve çok hoşuma gidiyordu.Ancak bu ay müsait olup, üyeliğimi gerçekleştirdim.Kutum ise ağustosun 3. haftasında elime ulaştı.Aşırı yoğunluk nedeni ile postunu ancak hazırlayabildim.Vanilya Club Ağustos kutusu 3 parçadan oluşuyor.Diğer aylara göre bu ay çok az ürün içeriyor.Oda şansıma diyelim :)




Nuxe ürünlerinden oluşan, mini bir seyahat seti var.3'lü set gül yaprağı makyaj temizleme suyu,nemlendirici ve yorgunluk giderici bakım kremi , 24 saat etkili olan nemlendirici vücut suyundan oluşuyor.

Diğer bir ürün ise nemlendirici şekillendirici sprey maske.Argan yağının faydalarını hemen hemen herkes biliyor.Spreyinde de aynı etkileri göstereceğini düşünüyorum.Ufak bir damlası bile saçları beslemeye yetiyormuş.En çok kuru ve yıpranmış saçlar için tavsiye edilen ürünler arasında.

En son ürün ise yoğun gece bakımı maskesi.Bu zaman kadar bir çok maske çeşidi kullandım.Fakat hepsi gündüz kullanılan maskelerdendi.İlk defa gece maskesi kullanacağım :) Etkilerini şimdiden çok merak ediyorum.Ürünlerin hepsini kullandığımda, her birine ayrı ayrı blogda yer vererek iyi ya da kötü etkilerinden bahsedeceğim.Bu arada eylül ayının kutusunu da çoook merak ediyorum.Acaba  neler neler, hangi cici ürünler gelecek? :))

Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...