10 Eylül 2013 Salı

Alessandro Pedix Canlandırıcı Ayak Maskesi


Eylül ayı Vanilya Club kutumdan çıkan ürünlerden birisi Alessandro Pedix Vitality Mask. Bu ürün Vanilya Club'un  50 ml'lik seyahat boylarından bir tanesi.Bu canlandırıcı ayak maskesini yaklaşık 2 haftadır düzenli olarak ayaklarıma uyguluyorum.Daha önce ayaklarımın tabanlarının sertleştiğinden bahsetmiştim.Şimdi etkilerinden ve kullanımından bahsedelim.

Ayak maskesi daha ilk kullanımda etkisini gösterdi.Yumuşatıcı ve canlandırıcı özelliği gerçekten fazlasıyla işe yarıyor.En çok yumuşatma olayını sevdim.İlk kullanımdan 1 hafta sonra tekrar sürdüm.O 1 hafta boyunca ayaklarımla yumuşacık bir şekilde gezdik :) Yani uzun süre etkisini gösteriyor.Etkisi hemen 1-2 günde kaybolmuyor.Bu ürünün en büyük artısı bu sanırım.
Kullanımına gelince; hafta da 1 kere olmak üzere, avucuma 3-4 damla sıkıp ayak tabanlarıma güzelce yediriyorum.Sürdükten sonra ayakların yerle temas etmemesi gerekiyor. Bu şekilde yaklaşık 15-20 dakika bekliyorum.Sonra ayaklarımı sabunlayıp, iyice durulayıp  (eğer hala maske kalıntıları varsa) nemli bir havlu ile alıyorum.


Etkisinden fazlasıyla memnun kaldım.Fakat bu ürünün mini boy olması beni üzdü.Zira kısa sürede bitecek :( 
Alessandro pedix vitality mask etkileri bu şekilde.Hediye paketinden çıktığı için fiyat veremiyorum.Şimdilik bu kadar.
Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...